دخترانه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 425 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:02

استارلينک در اوکراين فعال شد

در طي حمله روسيه به اوکراين، اينترنت اين کشور نيز دچار اختلال شده و کاربران در اين کشور نمي‌توانند به راحتي به فضاي آنلاين دسترسي پيدا کنند.

همين امر سبب شد وزير تحول ديجيتال اوکراين نيز از ايلان ماسک بخواهد که اينترنت ماهواره‌اي استار لينک را در اين کشور فعال کند. همچنين ايلان ماسک به چنين درخواستي جواب مثبت داده و اينترنت استارلينک در اين کشور فعال شده است.

وزير تحول ديجيتال اوکراين نيز در طي چند ساعت اخير در صفحه توييتري خود چنين درخواستي را از ماسک کرده بود:

در حالي که تلاش مي‌کني در مريخ کلوني بسازي، روسيه در تلاش براي اشغال اوکراين است. در حالي که موشک‌هاي شما با موفقيت از فضا فرود مي‌آيند، راکت‌هاي روسي به غيرنظاميان حمله مي‌کنند. از شما مي‌خواهيم ايستگاه‌هاي استار لينک را براي اوکراين فراهم کنيد

فعالسازي اينترنت ماهواره‌اي استارلينک در اوکراين

s3_ebzj.jpg

ايلان ماسک در پاسخ به توييت ميخائيلو فدوروف، وزير تحول ديجيتال اوکراين از فعالسازي استارلينک در اين کشور خبر داده و گفته است ترمينال‌هاي بيشتري را به اوکراين نيز ارسال مي‌کند.

سرويس استارلينک اکنون در اوکراين فعال است. ترمينال‌هاي بيشتري در راه اين کشور قرار دارند.

همانطور که مي‌دانيد، براي دسترسي به اينترنت ماهواره‌اي استارلينک به تجهيزات ويژه‌اي يا گيرنده نياز است. به همين دليل ايلان ماسک علاوه بر اعلام فعالسازي سرويس اينترنت ماهواره‌اي اسپيس ايکس در اوکراين، از ارسال اين تجهيزات به اين کشور خبر داده است.

اينترنت در بخش‌هاي مختلفي از اوکراين تقريبا از دسترس خارج شده است و استارلينک نيز مي‌تواند افراد ساکن در اين مناطق را مجدد به دنياي آنلاين متصل کند.

درواقع اين فناوري مي‌تواند اينترنت را در مناطق دور افتاده در اختيار کاربران قرار دهد؛ هرچند که هزينه بالاتري نسبت به اينترنت عادي دارد.

اکنون بايد منتظر ماند و ديد اين فناوري چه برنامه‌هايي براي اوکراين دارد و ايلان ماسک از چه مسيري و تا چه زماني مي‌خواهد ترمينال‌هاي اينترنت ماهواره‌اي شرکت اسپيس ايکس را در اختيار کشور جنگ ‌زده اوکراين قرار دهد.

تاريخچه استارلينک

اسپيس ايکس براي نخستين‌بار در سال 2018 دو ماهواره‌ي مخابراتي با نام‌هاي تَن تَن A و تن تن B را براي آزمايش اينترنت ماهواره‌اي به مدار پاييني زمين نيز فرستاد. پس از انجام آزمايش‌هاي مختلف، اسپيس ايکس خط توليد ماهواره‌هاي خود را در ردموند واشينگتن راه اندازي کرد تا اولين محموله‌ي 60 تايي از ماهواره‌هاي استارلينک را در اواسط سال 2019 با نام v0.9 و يا نسخه‌ي نه دهم را به فضا پرتاب کند. درواقع اين دسته‌ي 60 تايي آزمايشي بود و اکنون از رده خارج شده است و به مرور زمان وارد جو زمين مي‌شود.

در کل تمام ويژگي‌ها و مشخصات ماهواره‌هاي استارلينک در وهله‌ي اول براي پايين آوردن قيمت نهايي ماهواره طراحي شده‌اند، نه انقلابي و اولين بودن. در حال حاضرنيز ماهواره‌هايي با فناوري‌هاي مشابه يا پيشرفته‌تر نسبت به استارلينک در مدار وجود دارند؛ اما هيچ‌ يک از آن‌ها ازلحاظ قيمتي قابل مقايسه با استارلينک نيستند. به عنوان مثال قيمت ماهواره‌هاي ايريديوم 5 ميليون دلار به‌ازاي هر ماهواره است؛ اين درحالي‌ است که قيمت تمام‌شده‌ي ماهواره‌هاي استارلينک 20 برابر ارزان‌تر و تنها برابر با 250 هزار دلار به ‌ازاي هر ماهواره تخمين زده خواهد شد.

براي نخستين‌بار در تاريخ، شرکتي فضايي در حال توليد ماهواره به‌ صورت انبوه در خط توليد کارخانه است. اين کار موجب مي‌شود هزينه‌ي نهايي ماهواره که تا پيش از اين به‌ صورت تکي و در شرايط لابراتواري ساخته مي‌شد؛ بسيار کاهش پيدا کند. در حال حاضر اسپيس ايکس ماهيانه 120 ماهواره توليد مي‌کند.

مکانيزم جدا شدن ماهواره‌هاي استارلينک از مرحله‌ي دوم موشک در مدار نيز منحصربه‌فرد است. تا قبل از ماهواره‌ها با استفاده از مکانيزم‌هاي فنري يا انفجاري پايروتکنيک از مرحله‌ي دوم موشک جدا مي‌شدند که پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد. اسپيس ايکس اما براي پياده‌ کردن ماهواره‌ها در مدار ابتدا مرحله‌ي دوم موشک را به‌ دور خود مي‌چرخاند و سپس با رهاسازي ميله‌اي که ماهواره‌ها را در کنار هم نگه ‌داشته است، هر 60 ماهواره را به‌ صورت يک‌جا در مدار رها مي‌کند. ماهواره‌ها سپس به دليل نيروي مرکزگراي ناشي از چرخش مرحله‌ي دوم، به آرامي از يکديگر جدا مي‌شوند.

برخلاف ساير ماهواره‌ها، ماهواره‌هاي استارلينک تنها در يک سمت خود پنل خورشيدي دارند؛ اما همين پنل به ‌قدري بزرگ است که مجموع مساحت آن‌ها در هر پرتاب 60 تايي، از مجموع مساحت پنل‌هاي خورشيدي ايستگاه بين‌المللي فضايي بيشتر است. استفاده از تنها يک پنل يکپارچه در يک سوي ماهواره يکي ديگر از تصميماتي است که به آسان‌سازي فرايند ساخت، سهولت باز شدن ماهواره در مدار و درنهايت پايين آمدن قيمت تمام‌ شده نيز کمک مي‌کند.

استارلينک براي ارسال و دريافت داده هم در ماهواره و هم در ديش سمت کاربر، از آنتن‌هاي خاصي به‌ نام آنتن آرايه فازي Phased Array Antenna استفاده مي‌کند. ويژگي جالب اين آنتن‌ها اين است که بدون نياز به چرخيدن فيزيکي، تنها با استفاده از قابليت برهم‌نهي امواج، مي‌توانند سيگنال ارسالي خود در باند فرکانسي Ku و Ka را در جهت‌هاي مختلف ارسال کنند.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:18

انواع هاردديسک دوربين مدار بسته

در اين مقاله به  بررسي و مرور گزينه‌هاي مختلف براي انتخاب هاردديسک در سيستم‌هاي نظارت تصويري  اشاره خواهيم کرد؛ چراکه اين مسئله بسيار مهم بوده و سبب ايجاد مزاياي مختلف خواهد شد. به احتمال زياد با هاردديسک آشنايي داريد و از وظيفه آن مطلع مي­باشيد، اما با اصول کارکرد آن و جزئيات عملکرد آن کمتر آشنايي داريد. پس در ابتدا به معرفي هاردديسک خواهيم پرداخت و در گام بعدي چگونگي کارکرد آن را تشريح مي‌نماييم. اين کار سبب مي‌شود که با  اصول کارکرد آن بيشتر آشنا شد و در طراحي بهينه‌تر  عمل نمود.

 

هاردديسک چيست؟

هاردديسک يا هارد درايو يک وسيله ذخيره‌سازي است که براي نگهداري و ذخيره‌سازي داده‌ها در کامپيوتر و يا سيستم‌هاي مشابه به کار مي‌رود. برخلاف ساير تجهيزات ذخيره‌سازي که در ادامه به آن اشاره مي‌نماييم،  عملکرد هاردديسک بر مبناي چرخش و فناوري الکترومغناطيس است. تمام اطلاعاتي که با کامپيوتر و يا دستگاه‌هاي مبتني بر ديجيتال کار مي‌کنند از کدهاي رقمي( ديجيتالي) استفاده مي‌کنند. اين کدها دربردارنده رشته طويلي از صفرها و يک‌ها هستند که به کدهاي باينري شهرت دارند. هرکدام از اين کدهاي ? يا ? را بيت داده مي‌نامند.  بيت‌ها به کمک مقادير اندازه‌گيري سنجش مي‌گردند که در جدول زير  نام اين مقياس‌ها قيدشده است. به‌احتمال‌زياد نام بسياري از آن‌ها را قبلاً شنيده‌ايد.

هاردديسک يا هارد درايو يک وسيله ذخيره‌سازي است که براي نگهداري و ذخيره‌سازي داده‌ها در کامپيوتر و يا سيستم‌هاي مشابه به کار مي‌رود.

عملکرد هاردديسک بر مبناي چرخش و فناوري الکترومغناطيس است.

هشت بيت

يک بايت

???? بايت

يک کيلوبايت

???? کيلوبايت

يک مگابايت

???? مگابايت

يک گيگابايت

???? گيگابايت

يک ترا بايت

و

 

انواع ذخيره ساز

 

 

حتما بخوانيد: بهترين دوربين مداربسته 

 

در دنياي کنوني انواعِ و اقسام وسايل ذخيره‌سازي وجود دارند که عمليات ذخيره‌سازي را انجام مي‌دهند. اين دستگاه‌ها از فناوري‌هاي مختلف استفاده مي‌کنند که سبب تفاوت  در روش، سرعت و قابليت اطمينان آن­ها مي‌شود. ازآنجاکه جهان به سمت ذخيره ­سازي بيشتر داده­ها حرکت مي­کند، برنامه‌هاي کاربران، تصاوير و فايل‌هاي اسناد و ساير موارد ذخيره­ سازي نيز پيچيده‌تر شده، و تعداد آن‌ها رو به افزايش است و اين عوامل ارتقا حجم ذخيره‌سازي را مي‌طلبد.

هاردديسک‌ها ، فلاپي درايو، ديسک‌هاي نوري، فلش مموري و کارت‌هاي حافظه نمونه‌اي از ادوات ذخيره‌سازي است که در کاربريهاي مختلف به‌کاررفته و هر يک حجم ذخيره‌سازي مخصوص به خود را دارد. به‌طور مثال کارت­هاي حافظه براي دستگاه‌هايي به کار مي‌روند که نياز به ذخيره‌سازي کمي بلند مدت در آن وجود دارد. خاصيت مهم کارت­هاي حافظه قابليت جابجايي آسان و سبک بودن آن­ها مي­باشد. همچنين مي‌توان اين کارت­ها را در دستگاه‌هاي متعددي استفاده نمود. کاربرد فلش مموري نيز امروزه براي همگان روشن و آشکار است و با توجه به حجم و ظرفيت پايين و قيمت مناسب، به­ راحتي توسط خيل عظيم افراد به سادگي استفاده ميگردد. همچنين فلش مموري قابليت دسترس‌پذيري بيشتري دارد و مي‌تواند با بسياري از دستگاه‌ها سازگار باشد. کارت­هاي حافظه و فلش مموري بسيار پرکاربرد بوده و هر يک براي اهداف خاص طراحي‌شده اند.

 

SSD درايوهاي حالت جامد

بسياري از کامپيوترها از هاردديسک استفاده مي‌کنند اما در طراحي‌هاي نوين‌تر ، تمايل بسياري از دست‌اندرکاران به سمت استفاده از  ssd رفته است (درايوهاي حالت‌جامد). هاردديسک‌هاي SSD ، داراي سرعت بسيار بالا مي­باشند که مي‌توانند با ظرفيت و سرعت بسيار بالا  در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گيرند. امروزه  دو نوع متداول  SSD در بازار وجود دارد : SATA SSD و  NVME M2 SSD. اين دو با سرعت باورنکردني قادر به ذخيره‌سازي و خواندن اطلاعات روي هاردديسک مي­باشند. اين کاربرد براي مصارف خانگي ، اداري ، بازي و مالتي مديا بسيار سودمند است.

تفاوت بين SSD و هاردديسک معمولي

بايد به اين نکته توجه نمود که هزينه ذخيره‌سازي  تجهيزات  SSD به‌مراتب از هاردديسک‌هاي معمولي گران‌تر مي­باشد. به همين خاطر در کامپيوترها و لپ‌تاپ‌هاي خانگي از يک هاردديسک SSD کم‌ظرفيت استفاده مي‌کنند و براي ذخيره‌سازي داده‌ها از هاردديسک دوم که معمولي است بهره مي‌گيرند.

بيشتر بخوانيد: قيمت dvr آنالوگ    قيمت nvr آنالوگ      قيمت وايرلس واي فاي

 

تفاوت ديگري نيز بين SSD و هاردديسک معمولي و جود دارد و آن مربوط به کاربري آن در سيستم‌هاي نظارت تصويري است. همان‌طور که گفته شد سرعت SSD بسيار بالا و خواندن و نوشتن در آن بسيار سريع صورت مي‌گيرد اما اين هاردديسک‌ها نمي‌توانند در مدت طولاني کار کنند و عملکرد آن‌ها در کار مداوم دچار مشکل مي‌شود. هاردديسک‌ها که داراي تجهيزات مکانيکي ميباشند و داده‌ها را روي صفحات مغناطيسي مي‌نويسند نسبت به SSDها از تحمل و مقاومت بالاتري برخوردار مي­باشند. برخي از سرورهاي مدرن هنوز از هاردديسک‌هاي معمولي براي پيکربندي افزونگي پيچيده استفاده مي‌نمايند. البته به دليل مکانيکي بودن هاردديسک‌ها ، اين وسايل مستعد خرابي و شکسته شدن بوده و در درازمدت ضمن وجود فرسايش طبيعي،  احتمال شکستگي در آن وجود دارد. اين درحاليست که SSD در صورت کارکرد ?? ساعت و هفت روز هفته ، بعد از اندک زماني از کار خواهد افتاد  و نمي‌تواند اين فشار را تحمل نمايد.

محاسبه فضاي ذخيره‌سازي موردنياز در سيستم‌هاي نظارت تصويري به فاکتورهاي متعددي بستگي دارد. هرچند ماشين‌حساب‌هاي متعدد در اينترنت اين کار را انجام مي­دهند.

نتيجه گيري :

گزينه هاي مختلفي براي انتخاب هاردديسک در سيستم هاي نظارت تصويري وجود دارد. آشنايي با هاردديسک ها و چگونگي کارکرد آنها مي تواند در طراحي بهينه به ما کمک نمايد.

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:09

انواع روش هاي انتقال تصوير در دوربين مداربسته

 

 

در سال هاي اخير انتقال تصوير بسياري از دغدغه هاي اشخاصي که اقدام به نصب دوربين مداربسته مي کنند را مرتفع ساخته ، از طريق انتقال تصوير شما مي توانيد تصاوير دوربين هاي مداربسته را در هر کجاي دنيا با استفاده از شبکه ي اينترنت دريافت نماييد .
در اين مقاله به بحث و بررسي درباره ي انواع روش هاي انتقال تصوير خواهيم پرداخت .
چه دستگاه هايي مي توانند انتقال تصوير داشته باشند .

 

چه دستگاه هايي مي توانند  انتقال تصوير داشته باشند

در سيستم هاي دوربين مداربسته تجهيزاتي که قابليت انتقال دارند عبارتند از : انواع استندالون ها ، شامل XVR ، NVR ، AVR ، DVR دوربين هاي تحت شبکه و دوربين هاي Baby Cam  و دوربين هاي All In 1

 

به خاطر داشته باشيد با تمام مزايايي که انتقال تصوير مي تواند داشته باشد ، گاهي خطرناک نيز مي باشد ، زيرا ممکن است تصاوير دوربين هاي مداربسته ي شما در دسترس شخص غير مجاز قرار گيرد

 

حتما بخوانيد: آشنايي با IP Address

انواع روش هاي انتقال تصوير عبارتند از :

? انتقال تصوير ip

? انتقال تصوير P2P

? انتقال تصوير DDNS

روش IP

براي انتقال تصوير به روش IP دو رويکرد وجود دارد:

 

? انتقال تصوير محلي :
در صورتي که از شبکه ي محلي (بي سيم – سيمي ) استفاده مي نماييد مي بايست پس از نصب دستگاه استندالون به کامپيوتر ( مستقيم – غير مستقيم ) ، نرم افزار CMS را در کامپيوتر نصب نماييد ، سپس IP دستگاه را در نرم افزار جست و جو نماييد .
دستگاه را انتخاب کرده نام کاربري و رمز عبور را وارد نماييد . انتقال تصوير انجام شده و تصاوير را مي توانيد در نرم افزار مشاهده کنيد .
در صورتي که بخواهيد انتقال تصوير بر روي موبايلي داشته باشيد همين مراحل را در موبايل بايد انجام دهيد، در نظر داشته باشيد بايد از طريق WIFI به شبکه متصل باشيد .

 

? انتقال تصوير جهاني :
براي انتقال تصوير بصورت جهاني مي بايست از شرکت تامين کننده ي اينترنت شما ، اقدام به خريد IP استاتيک نماييد ، لزوم اين کار براي اين مي باشد که IP هاي شرکت هاي ISP به صورت پيش فرض متغير مي باشد و با خاموش و روشن شدن مودم يا هر چند روز يک بار به صورت اتوماتيک IP شما تغيير خواهد کرد ، پس از تهيه IP ايستا بايد از طريق Port Forwarding در تنظيمات مودم ، IP دستگاه استفاده نماييد ، زيرا DMZ تمامي پورت هاي IP را فوروارد مي کند و همين کافيست تا هکر ها دستگاهتان را هک کنند و دسترسي غير مجاز از دستگاهتان را به دست بياورند .
در ادامه مي بايست همان تنظيمات محلي را انجام دهيد با اين تفاوت که ب جاي IP دستگاه استندالون ، IP استاتيک را وارد نماييد .

 

روش P2P

شرکت هاي توليد کننده ي دوربين هاي مداربسته و استندالون ها براي کاهش هزينه قابليتي را در دستگاه ها قرار دادند که کاربر بدون تهيه IP ايستا قادر به انتقال تصوير باشد .
اين قابليت P2P نام دارد . مکانيزم کاري PTP يا نظير به نظير اين گونه است که شرکت ، يک سرور متصل به اينترنت دارد که رابط بين دستگاه انتقال دهنده (DVR ، NVR و …) و دستگاه دريافت کننده ( موبايل ، لپتاپ ) در بستر اينترنت ميباشد . کافيست کاربر پس از اتصال دستگاه به اينترنت شناسه ي دستگاه را در نرم افزار موبايل يا لپتاپ وارد کند و نام کاربري و پسورد را درج نمايد .
سپس تصاوير را به صورت زنده در موبايل يا لپتاپ خود دريافت خواهد کرد.

روش DDNS

در صورتي که P2P و IP براي انتقال تصوير در دسترس نباشد توصيه مي شود از DDNS استفاده نماييد .
تصور کنيد پروژه اي در منطقه اي داريد که سرويس دهنده ي اينترنت با IP ايستا وجود ندارد و همچنين دستگاهتان سرويس P2P ندارد ، در اين صورت از  DDNS (DNS پويا) استفاده مي شود .
شرکت هايي مانند No-IP اين سرويس را مي فروشند .
DDNS
به شما يک دامنه مي دهد که در صورتي که  IP اينترنت شما تغيير کند ، IP  جديد را براي آن دامنه سِت مي کند و بدين صورت دامنه ي شما هميشه قابليت انتقال تصوير را خواهد داشت .
بنابراين ابتدا بايد در سايت ارائه دهنده ي DDNS ثبت نام نماييد و سرويس مورد نظر را خريداري نماييد پس از آن وارد تنظيمات DDNS دستگاه شويد و اطلاعات حسابتان را وارد نماييد ، سپس در نرم افزار سِت نماييد .

نتيجه گيري

انتقال تصوير از روش هاي مختلف امکان پذير مي باشد ولي توصيه مي شود از روش IP استفاده نماييد ، زيرا امنيت بالاتري دارد .
شايان ذکر است هر چند وقت يکبار رمز عبور خود را عوض کنيد و اکيدا از در اختيار قرار دادن اطلاعات حساب دستگاه استندالون خودداري نماييد .

http://answers.codelair.com/user/hiktejarat0025

https://disqus.com/by/hiktejarat0025/about/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio_Discuss%C3%A3o:Hiktejarat0025

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/hiktejarat0025

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 193 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:14

وقتي صحبت از سئو فني به ميان مي‌آيد، درک چگونگي کارکرد آن دشوار است. اما کسب دانش تا جايي که مي‌توانيم براي بهينه‌سازي وب‌سايت‌هايمان و دستيابي به مخاطبان بزرگ‌تر مهم است. يکي از ابزارهايي که نقش زيادي در بهينه سازي موتورهاي جستجو دارد، خزنده وب نيست.

در اين پست، ما مي آموزيم که خزنده هاي وب چيست، چگونه کار مي کنند و چرا بايد سايت شما را بخزند.

 

راهنماي رايگان: چگونه يک حسابرسي فني SEO را اجرا کنيم

خزنده وب چيست؟

خزنده وب - همچنين به عنوان عنکبوت وب شناخته مي شود - رباتي است که محتوا را در اينترنت جستجو و فهرست بندي مي کند. اساساً، خزنده‌هاي وب مسئول درک محتواي يک صفحه وب هستند تا بتوانند آن را هنگام درخواست بازيابي کنند.

 

ممکن است از خود بپرسيد "چه کسي اين خزنده هاي وب را اجرا مي کند؟"

 

معمولاً خزنده هاي وب توسط موتورهاي جستجو با الگوريتم هاي سئو سايت اصفهان خاص خود اداره مي شوند. اين الگوريتم به خزنده وب مي گويد که چگونه اطلاعات مرتبط را در پاسخ به يک پرس و جو پيدا کند.يک وب عنکبوت تمام صفحات وب را که در اينترنت مي تواند پيدا کند، جستجو (خزيدن) و دسته بندي مي کند و به آنها گفته مي شود فهرست بندي کند. بنابراين مي‌توانيد به يک خزنده وب بگوييد اگر نمي‌خواهيد صفحه وب شما در موتورهاي جستجو پيدا شود، آن را خزيد.براي انجام اين کار، يک فايل robots.txt را آپلود کنيد. اساساً، يک فايل robots.txt به موتور جستجو مي گويد که چگونه صفحات سايت شما را بخزد و فهرست کند.به عنوان مثال، اجازه دهيد نگاهي به Nike.com/robots.txt بيندازيم.

 

Nike robots.txt به خزنده وب آموزش مي دهد که چه چيزي را فهرست کند

نايک از فايل robot.txt خود براي تعيين اينکه کدام پيوندها در وب سايتش خزيده شده و ايندکس مي شوند استفاده کرد.فايل Nike robots.txt به خزنده وب دستور مي دهد تا هفت صفحه را خزيده و سه صفحه را غيرمجاز کند.اين براي نايک مفيد است زيرا برخي از صفحات اين شرکت براي جست‌وجو نيستند و لينک‌هاي غيرمجاز بر صفحات بهينه‌شده آن که به رتبه‌بندي آن‌ها در موتورهاي جستجو کمک مي‌کند، تأثير نمي‌گذارند.بنابراين اکنون که مي دانيم خزنده هاي وب چيست، چگونه کار خود را انجام مي دهند؟ در زير، بياييد نحوه کار خزنده هاي وب را بررسي کنيم.

 

خزنده هاي وب چگونه کار مي کنند؟

يک خزنده وب با کشف URL ها و بررسي و دسته بندي صفحات وب کار مي کند. در طول مسير، پيوندهايي به صفحات وب ديگر پيدا مي کنند و آنها را به ليست صفحاتي اضافه مي کنند تا در مرحله بعدي خزيدن شوند. خزنده هاي وب هوشمند هستند و مي توانند اهميت هر صفحه وب را تعيين کنند.

 

خزنده وب موتورهاي جستجو به احتمال زياد کل اينترنت را نمي خزند. در عوض، اهميت هر صفحه وب را بر اساس عواملي از جمله تعداد صفحات ديگر به آن صفحه، بازديد از صفحه و حتي اعتبار برند تعيين مي کند. بنابراين، يک خزنده وب تعيين مي کند که چه صفحاتي بايد خزيده شود، به چه ترتيبي بايد آنها را خزيد و هر چند وقت يکبار براي به روز رساني بايد خزيده شود.

 

 

به عنوان مثال، اگر صفحه وب جديدي داريد، يا تغييراتي در صفحه موجود ايجاد شده است، خزنده وب فهرست را يادداشت کرده و به روز مي کند. يا اگر صفحه وب جديدي داريد، مي توانيد از موتورهاي جستجو بخواهيد که سايت شما را بخزند.

 

هنگامي که خزنده وب در صفحه شما است، به کپي و متا تگ ها نگاه مي کند، آن اطلاعات را ذخيره مي کند و آن را براي گوگل فهرست مي کند تا کلمات کليدي را مرتب کند.

 

قبل از اينکه کل اين فرآيند شروع شود، خزنده وب به فايل robots.txt شما نگاه مي کند تا ببيند کدام صفحات را مي خزند، به همين دليل است که براي SEO فني بسيار مهم است.

 

در نهايت، هنگامي که يک خزنده وب صفحه شما را مي خزد، تصميم مي گيرد که آيا صفحه شما در صفحه نتايج جستجو براي يک پرس و جو نمايش داده مي شود يا خير. توجه به اين نکته مهم است که برخي از خزنده هاي وب ممکن است متفاوت از سايرين رفتار کنند. براي مثال، برخي ممکن است هنگام تصميم گيري در مورد اينکه کدام صفحات وب براي خزيدن مهم هستند، از عوامل مختلفي استفاده کنند.

 

اکنون که نحوه کار خزنده هاي وب را بررسي کرديم، در مورد اينکه چرا آنها بايد وب سايت شما را خزيدن کنند بحث خواهيم کرد.

 

چرا خزيدن وب سايت مهم است؟

اگر مي خواهيد وب سايت شما در موتورهاي جستجو رتبه بندي شود، بايد ايندکس شود. بدون خزنده وب، وب سايت شما پيدا نخواهد شد حتي اگر بيش از يک پاراگراف را که مستقيماً از وب سايت خود گرفته شده است جستجو کنيد.

 

به معناي ساده، وب سايت شما را نمي توان به صورت ارگانيک پيدا کرد مگر اينکه يک بار خزيده شود.

 

براي يافتن و کشف پيوندها در وب در بين موتورهاي جستجو، بايد به سايت خود اين توانايي را بدهيد که با خزيدن به مخاطباني که براي آنها در نظر گرفته شده است دسترسي پيدا کند - به خصوص اگر مي خواهيد ترافيک ارگانيک خود را افزايش دهيد.اگر جنبه فني اين گيج کننده باشد، متوجه مي شوم. به همين دليل است که HubSpot يک دوره بهينه سازي وب سايت دارد که موضوعات فني را به زبان ساده بيان مي کند و به شما آموزش مي دهد که چگونه راه حل هاي خود را پياده سازي کنيد يا با متخصص وب خود در مورد آنها صحبت کنيد.

 

چگونه و چرا سايت خود را خزيم

اگر سايت شما داراي خطاهايي باشد که خزيدن آن را دشوار مي کند، ممکن است در رتبه بندي SERP پايين بيايد. شما سخت روي کسب و کار و محتواي خود کار مي کنيد، اما - همانطور که در بالا ذکر شد - اگر سايت شما را به صورت آنلاين پيدا نکند، هيچ کس نمي داند چقدر عالي است.

 

يک ابزار خزنده مي تواند به شما در يافتن خطاهاي رايج و شناسايي مسائلي مانند موارد زير کمک کند:

 

پيوندهاي شکسته: وقتي پيوندها به صفحه‌اي مي‌روند که ديگر وجود ندارد، نه تنها تجربه کاربري ضعيفي را ارائه مي‌کند، بلکه مي‌تواند به رتبه‌بندي شما در SERP نيز آسيب برساند.

 

محتواي تکراري: محتواي تکراري در URL هاي مختلف، انتخاب نسخه مربوط به جستجوي کاربر را براي گوگل (يا ساير موتورهاي جستجو) دشوار مي کند. يکي از گزينه ها براي رفع اين مشکل، ترکيب آنها با استفاده از تغيير مسير 301 است.

 

عنوان صفحه: تگ هاي عنوان تکراري، از دست رفته، خيلي طولاني يا خيلي کوتاه همگي بر رتبه صفحه شما تأثير مي گذارند.

 

ابزار خزيدن وب منبع فرياد FrogImage

 

شما نمي توانيد مشکلات موجود در سايت خود را برطرف کنيد مگر اينکه بدانيد آنها چيست. استفاده از ابزار خزنده وب، حدس و گمان را از ارزيابي سايت شما دور مي کند.

 

انواع ابزارهاي خزيدن وب

ابزارهاي زيادي با ويژگي هاي مختلف در بازار وجود دارد که مي توانيد از بين آنها انتخاب کنيد، اما همه آنها به دو دسته تقسيم مي شوند:

 

دسکتاپ: اين ابزارها بر روي کامپيوتر شما نصب و ذخيره مي شوند.

 

Cloud: اين ابزارها از محاسبات ابري استفاده مي کنند و لازم نيست به صورت محلي در رايانه شما ذخيره شوند.

 

نوع ابزاري که استفاده مي کنيد به نيازها و بودجه تيم شما بستگي دارد. به طور کلي، انتخاب يک گزينه مبتني بر ابر امکان همکاري بيشتر را فراهم مي کند زيرا برنامه نيازي به ذخيره در دستگاه فرد نخواهد داشت.

 

پس از نصب، مي‌توانيد خزنده‌ها را طوري تنظيم کنيد که در يک بازه زماني مشخص اجرا شوند و در صورت نياز گزارش‌هايي توليد کنند.

 

مزاياي استفاده از ابزارهاي خزيدن وب

خزيدن صحيح سايت شما براي سئو ضروري است. علاوه بر تشخيص خطاهاي سايت، مزاياي استفاده از ابزار خزيدن وب عبارتند از:

 

1. بر عملکرد سايت تأثير نمي گذارد

خزنده هاي سايت در پس زمينه اجرا مي شوند و هنگام استفاده سرعت سايت شما را کاهش نمي دهند. آنها با کارهاي روزمره شما تداخل نخواهند کرد يا بر کساني که در حال مرور سايت شما هستند تأثيري نمي گذارند.

 

2. گزارش داخلي

اکثر خزنده ها داراي ويژگي هاي گزارش يا تجزيه و تحليل داخلي هستند و به شما امکان مي دهند اين گزارش ها را به صفحه گسترده اکسل يا فرمت هاي ديگر صادر کنيد. اين ويژگي باعث صرفه جويي در زمان مي شود و به شما اين امکان را مي دهد که به سرعت به نتايج مميزي خود بپردازيد.

 

3. از اتوماسيون استفاده مي کند

يکي از ويژگي‌هاي خوب خزنده‌هاي وب اين است که مي‌توانيد آهنگي را براي خزيدن سايت شما تنظيم کنيد. اين به شما اين امکان را مي دهد که به طور منظم عملکرد سايت را بدون نياز به کشيدن دستي گزارش خزيدن هر بار پيگيري کنيد.انجام مميزي منظم سايت با ابزار خزنده راهي عالي براي اطمينان از سلامت و رتبه بندي سايت شما آنطور که بايد است.

 

با خزيدن وب، دسترسي خود را افزايش دهيد

خزنده هاي وب مسئول جستجو و نمايه سازي محتواي آنلاين براي موتورهاي جستجو هستند. آنها با مرتب‌سازي و فيلتر کردن صفحات وب کار مي‌کنند تا موتورهاي جستجو بفهمند هر صفحه وب درباره چيست. شناخت خزنده هاي وب تنها بخشي از سئوي فني موثر است که مي تواند عملکرد وب سايت شما را به طور قابل توجهي بهبود بخشد.

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinteet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:39

بازاريابي وابسته به چه معناست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ديگران (به عنوان مثال، وبلاگ نويسان) براي تبليغ محصولات و خدمات خود و ايجاد فروش پول پرداخت مي کند. شرکت‌هاي وابسته تبليغات مي‌گذارند يا محصولات يا خدمات را در وب‌سايت، برنامه يا وبلاگ خود بازاريابي مي‌کنند. کميسيون در سرنخ هايي که به فروش تبديل مي شوند پرداخت مي شود.

 

چگونه مي توانم يک بازارياب وابسته شوم؟

براي تبديل شدن به يک بازارياب وابسته، در نظر بگيريد که از چه پلتفرمي براي تبليغ محصولات و/يا خدمات استفاده خواهيد کرد.6 وبلاگ ها کانالي موثر براي تبليغات و تبليغ هستند، زيرا به وبلاگ نويس اجازه مي دهد تا به عنوان يک متخصص، نظر خود را درباره پيشنهاد بيان کند.

 

پس از شناسايي يک پلتفرم، دسته بندي خاصي را پيدا کنيد که با آن راحت هستيد يا به آن علاقه مند هستيد. يک بخش متمرکز بهتر مي تواند به شما در جذب يک پايگاه اختصاصي مصرف کننده کمک کند. در مورد برنامه‌هاي وابسته تحقيق کنيد و يک يا چند مورد را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد، چه کسب کميسيون‌هاي بالا يا ايجاد ترافيک بيشتر. در نهايت، محتواي جامد و جالب را در اطراف پيشنهادات ايجاد کنيد و براي افزايش ترافيک سايت خود تلاش کنيد.

 

نمونه اي از بازاريابي وابسته چيست؟

Buzzfeed يک شرکت رسانه ديجيتال مستقر در نيويورک است که به خاطر اخبار ويروسي و داستان‌هاي سرگرمي، آزمون‌ها و بررسي محصولات شهرت دارد. بخش خريد Buzzfeed آن محصولات و خدمات شرکاي مختلف را مشخص مي کند و آنها را بررسي مي کند. بازديدکنندگان مي توانند بررسي هاي محصول Buzzfeed را بخوانند و پيوندهاي وابسته را براي خريد انتخاب کنند. Buzzfeed از هر فروش ايجاد شده از وب سايت آنها کميسيون دريافت مي کند.

 

به عنوان يک بازارياب وابسته چقدر مي توانيد درآمد داشته باشيد؟

درآمد براي بازاريابان وابسته متفاوت است، برخي از آنها چند صد دلار و برخي شش رقمي درآمد دارند. بستگي به اين دارد که چه چيزي در بازار عرضه مي شود، چه ميزان نفوذ بازارياب، ميزان دسترسي شرکت وابسته و چه مقدار زمان براي بازاريابي محصولات سرمايه گذاري شده است. اغلب، کساني که زمان بيشتري را صرف بازاريابي محصولات شرکت مي کنند، درآمد بيشتري کسب مي کنند.

 

بازاريابي وابسته در سال 2021: چيست و چگونه مي توانيد شروع کنيد

 

در ساعتي ناخدا بيدار شويد. از طريق انسداد کامل، خيابان‌هاي مملو از مسافران نيمه‌خواب، به سمت دفتر حرکت کنيد. از طريق ايميل بعد از ايميل خسته کننده تا زمان انتشار شيرين در ساعت پنج وارد ايميل شويد.

 

صداي وحشتناکي است؟

 

چه مي‌شود اگر به‌جاي پرداختن به يکنواختي و بي‌حوصلگي مسابقه موش‌ها براي کسب درآمد چند دلاري، مي‌توانيد در هر زمان و از هر کجا - حتي وقتي خوابيد - درآمد کسب کنيد؟

 

اين مفهوم پشت بازاريابي وابسته است.

 

بازاريابي وابسته يک تاکتيک محبوب براي افزايش فروش و ايجاد درآمد آنلاين قابل توجه است. فشار جديد به سمت تاکتيک هاي بازاريابي نه چندان سنتي که هم براي برندها و هم براي بازاريابان وابسته بسيار مفيد است، نتيجه داده است. در حقيقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاريابي وابسته استفاده مي کنند، آماري که با افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته هر ساله در ايالات متحده، همچنان افزايش مي يابد.

هر ساله 10.1 درصد افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته در ايالات متحده وجود دارد، به اين معني که تا سال 2020، اين رقم به 6.8 ميليارد دلار خواهد رسيد.

در سال 2018، هزينه‌هاي بازاريابي محتوا 62 درصد از طرح‌هاي بازاريابي سنتي ارزيابي شد، در حالي که به طور همزمان سه برابر بيشتر از روش‌هاي سنتي توليد مي‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاين را مي توان به تأثير بازاريابي وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغيير کرد و نرخ‌هايي بين 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را براي سازندگان ارائه کرد و اين فرصت را براي شرکت‌هاي وابسته فراهم کرد تا درآمد غيرفعال خود را بر اساس عمودي که در آن مي‌فروشند به‌طور چشمگيري افزايش دهند.

بازاريابي وابسته جيسون استون، که با نام ديگر مربي ميليونر شناخته مي شود، تنها در ماه هاي ژوئن و ژوئيه سال 2017، مسئول 7 ميليون دلار فروش خرده فروشي بود.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته فرآيندي است که از طريق آن يک شرکت وابسته براي بازاريابي محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. شرکت وابسته به سادگي محصولي را که از آن لذت مي برد جستجو مي کند، سپس آن محصول را تبليغ مي کند و از هر فروش که انجام مي دهد، بخشي از سود را به دست مي آورد. فروش از طريق پيوندهاي وابسته از يک وب سايت به وب سايت ديگر رديابي مي شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359
دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:23

فوايد شگفت آور عسل براي درمان آلرژي

 

آلرژي هاي فصلي آفت بسياري از کساني است که عاشق فضاي باز هستند. آنها معمولا از فروردين ماه شروع مي شوند و تا نيمه هاي تابستان ادامه دارند. آلرژي فصلي زماني رخ مي دهد که گياهان شروع به توليد گرده مي کنند. گرده يک ماده پودر مانند است که به گياهان در توليد بذر و توليد مثل کمک مي کند.

 

مردم مي توانند گرده را استنشاق کنند که منجر به آلرژي فصلي مي شود. آلرژي زماني رخ مي دهد که بدن گرده را به عنوان يک مهاجم خارجي، شبيه به يک باکتري يا ويروس، درک کند. در پاسخ، بدن حمله اي را انجام مي دهد. اين منجر به علائمي مانند:

 

  • عطسه کردن
  • آبريزش چشمي و خارش آن ها
  • آبريزش بيني
  • گلو درد
  • سرفه کردن
  • سردرد
  • تنگي نفس

 

 

درمان‌هاي بدون نسخه براي آلرژي‌هاي فصلي وجود دارد، اما بسياري از مردم درمان‌هاي طبيعي را ترجيح مي‌دهند. يکي از نمونه هايي که براي کمک به آلرژي هاي فصلي رواج پيدا کرده ، عسل محلي است. عسل محلي، عسل خام و فرآوري نشده اي است که در نزديکي محل زندگي شما ساخته مي شود. اين نوع درمان تجربي و بسيار موثر است و عسل به آلرژي کمک مي کند. اما دانشمندان و پزشکان در اين مورد نياز به تحقيق دارند.

 

چرا اعتقاد بر اين است که عسل به آلرژي کمک مي کند؟

 

ايده درمان آلرژي با عسل مشابه ايده افرادي است که واکسن هاي آلرژي دريافت مي کنند. اما اين در حالي که اثربخشي واکسن هاي آلرژي ثابت شده است. اما بايد بدانيد که واکسن هاي آلرژي ممکن است عوارض بسياري را در جسم شما بر جاي بگذارند.

 وقتي فردي عسل محلي مي خورد، تصور مي شود که گرده هاي محلي را مي خورد. با گذشت زمان، حساسيت فرد نسبت به اين گرده کاهش مي يابد. در نتيجه، ممکن است علائم آلرژي فصلي کمتري را تجربه کنند.

 

درست است که زنبورها گل ها را گرده افشاني مي کنند و عسل درست مي کنند. اما تصور مي شود که مقدار گرده هاي محيط و گياهان بسيار کم و متنوع باشد. وقتي فردي عسل محلي مي خورد، هيچ تضميني ندارد که چه مقدار (در صورت وجود) گرده در معرض آن قرار گرفته است. اين با واکسن هاي آلرژي که به طور عمدي فرد را نسبت به گرده در اندازه گيري هاي استاندارد حساسيت زدايي مي کند، متفاوت است.

 

چه تحقيقاتي در مورد عسل و آلرژي انجام شده است؟

 

يک مطالعه منبع معتبر تأثير عسل پاستوريزه را بر علائم آلرژي در مقايسه با عسل محلي بررسي کرد. نتايج نشان داد که هيچ يک از گروه‌هايي که عسل مصرف مي‌کردند تسکين آلرژي فصلي را تجربه نکردند.

 

با اين حال، يک مطالعه متفاوت نشان داد که مصرف عسل با دوز بالا علائم آلرژي را در يک دوره هشت هفته اي بهبود مي بخشد.

 

اين مطالعات نتايج متناقضي و حجم نمونه کوچک دارند. اين امر تعيين اينکه آيا عسل محلي مي تواند به فرد کمک کند تا علائم آلرژي فصلي خود را کاهش دهد دشوار است. براي تاييد يا توصيه مقدار معيني از عسل به مطالعات در مقياس بزرگتر نياز است.

 

آنچه بايد قبل از استفاده از عسل به عنوان يک درمان بدانيد

 

پزشکان و محققان مقدار معيني از عسل را توصيه نمي‌کنند که فرد بايد هر روز بخورد تا علائم آلرژي فصلي خود را تسکين دهد. به علاوه، هيچ تضميني وجود ندارد که چه مقدار گرده ممکن است در يک وعده عسل محلي باشد.

 

توجه داشته باشيد که نبايد به کودکان زير 1 سال عسل بدهيد. اين به اين دليل است که عسل خام و فرآوري نشده خطر ابتلا به بوتوليسم در نوزادان را دارد. همچنين، برخي از افرادي که حساسيت شديد به گرده گل دارند، ممکن است پس از خوردن عسل، يک واکنش آلرژيک جدي به نام آنافيلاکسي را تجربه کنند. اين مي تواند باعث دشواري شديد تنفس شود. برخي ديگر ممکن است واکنش هاي آلرژيک مانند خارش يا تورم دهان، گلو يا پوست را تجربه کنند.

 

نتيجه گيري در مورد عسل و آلرژي

 

عسل از نظر علمي براي کاهش آلرژي ثابت نشده است. با اين حال، هنوز هم مي تواند جايگزين خوشمزه اي براي غذاهاي شيرين باشد. برخي افراد نيز از آن به عنوان سرکوب کننده سرفه استفاده مي کنند. اگر آلرژي فصلي داريد و مي خواهيد از درمان هاي طب سنتي و عسل خالص استفاده کنيد چند نکته را بايد به خاطر بسپاريد :

  • درمان با طب سنتي زمان بر و بسيار طولاني تر از خوردن قرص هاي شيميايي است.
  • اثرات روش درمان آلرژي با عسل در ساليان متمادي نمايان خواهد شد.
  • حتما از عسل طبيعي و گياهان دارويي ضد حساسيت به طور مکمل و همزمان استفاده کنيد.
  • تا حد امکان به داروهاي شيميايي که عوارض جبران ناپذيري را بر جشم و جان شما بر جاي مي گذارند، بپرهيزيد.

اگر قصد خريد اينترنتي عسل طبيعي را داريد در اينجا مي توانيد آن را با بالاترين کيفيت در ايران خريداري نماييد.

 

 

https://soghatnahavand.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/t06hig/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B9%D8%B3%D9%84_%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C/

https://myspace.com/bobbymiller41

https://unsplash.com/@bobbymiller4

https://www.liveinteet.ru/stat/soghatnahavand.ir/

https://dzone.com/users/4693231/bobbymiller4.html

https://www.pinterest.com/bobbymiller4/_saved/

https://www.behance.net/bobbymiller4

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:23

فايروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعي

فايروال سوفوس XG ، ترکيبي قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعي و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحي و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرساني و افزايش کيفيت خدمات است تا به عنوان يک محصول بي‌رقيب در سطح اول امنيت دنيا قرار گيرد. اين محصول قادر به شناسايي و متوقف کردن انواع تهديدات و بدافزارهاي ناشناخته و هوشمند است و همچنين مي‌تواند نظارت کاملي را بر روي تمامي ترافيک‌هاي مشکوک ورودي و خروجي داشته باشد.

Sophos فايروالي که همانند شما فکر مي‌کند

شرکت Sophos روش جديدي براي مديريت رول‌هاي فايروال و پاليسي‌هاي امنيتي ارائه مي‌کند. در اين روش جديد و منحصر به فرد شما قادر خواهيد بود تا کاربران، نرم افزارها و پاليسي‌هاي شبکه را به طور کامل در يک رول فايروال منعطف و مرکزي مديريت کنيد.

لايسنس اورجينال سوفوس

مديريت از طريق Cloud

Sophos Central يک پلتفرم کامل مديريت از طريق Cloud که به وسيله آن مي‌توانيد تمامي محصولات Sophos از جمله فايروال XG را مديريت کنيد. به وسيله اين محصول تنظيمات روزانه، مانيتورينگ و مديريت ايمني شبکه بسيار آسان مي‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما مي‌توانيد تمام راهکارهاي امنيتي خريد فايروال سوفوس خود را در قالب يک کنسول مديريت کنيد. Intercept X و مابقي ابزارهاي Sophos Suite به راحتي در دسترس شما هستند.

فايروال XG به صورت يک ماشين مجازي پيکربندي شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌هاي Azure Resource Manager پشتيباني مي‌کند و باعث ساده‌سازي Custom Deployments مي‌شود.

لايسنس سوفوس

فايروال XG بهترين تکنولوژي‌هاي امنيتي را با يک ديگر ادغام کرده و در قالب يک راهکار ارائه مي‌کند، که اين امر باعث مي‌شود تا شما نيازي به نصب و ادغام اين تکنولوژي‌ها با Azure را نداشته باشيد.

فايروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام مي‌گردد تا سيستم مانيتورينگ سلامت، شناسايي لحظه‌اي تهديدات و پاسخ خودکار به رويدادها را در قالب يک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنيت با بيشترين کارايي

محصولات سخت افزاري XG با قيمت‌هايي متفاوت، کارايي در سطح استانداردهاي صنعتي ارائه مي‌دهند.

نمايندگي سوفوس

 

طراحي شده براي بهترين عملکرد

تمام مدل‌ها داراي تکنولوژي multi-core اينتل، ميزان RAM کافي و هارد ديسک‌هاي solid-state هستند.

 

توسعه‌پذير براساس نيازهاي شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌هاي ارتباطي زيادي شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس يا فيبر را ارائه مي‌دهد.

 

تجارت پايدار

محصولات Sophos باعث مي‌شود که تجارت شما حتي لحظه‌اي از دسترس خارج نشود.

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:47

ايرلاين (خطوط هوايي) چيست؟

شرکت هواپيمايي يا شرکت هواپيمايي شرکتي است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روي هواپيما، مديريت بار را نيز بر انجام مي دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عمليات شرکت هاي هواپيمايي  شهران گشت معراج. بسيار گسترده است و مهم نيست که يک شرکت هواپيمايي بين المللي باشد يا يک شرکت هواپيمايي کوچک محلي، با اين حال، اين شرکت هواپيمايي طيف گسترده اي از فعاليت هاي مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مديريت مي کند.

 

مسافران مي توانند بليط هاي خود را مستقيماً از خود شرکت هاي هواپيمايي خريداري کنند يا از عوامل خود در سراسر جهان بليط بخرند. يک برنامه پرواز منظم براي پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردي پيشرفت قابل توجهي داشته است و در نتيجه شرکت هاي هواپيمايي تمام تلاش خود را براي راضي کردن مشتريان خود انجام مي دهند.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ايرلاين معراج

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 485 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:56

 به نقل از کارشناسان مجموعه اکين نهال: تاثير مواد آلي و معدني ميتواند تا حد بالايي تضمين کيفيت بالاي محصولات را تضمين کند.

تاثير خاکستر در درخت گردو

نهال گردو جزو يکي از بهترين نهال هاي دنيا است که امروزه همه سعي مي کنند آنرا بکارند و تمام تلاششان بر اين باشد که ميزان باردهي و کيفيت را افزايش بدهند.

در مطالب زيادي درباره تقويت نهال گردو توضيح داديم در اين مطلب قصد داريم درباره تاثير خاکتر در درخت گردو به عنوان يک کود مغذي بگوييم و از طرفي مزايا و معايب آنها را مورد بررسي قرار بدهيم.

شايد خيلي جالب باشد که بگوييم خاکستر براي درخت گردو مي تواند مفيد باشد اما واقعا اينگونه است و يک اثر عالي در رشد و باردهي نهال گردو دارد.

و اين ارزش و اهميت خاکستر براي درخت گردو بخاطر وجود کلسيم و فسفر و پتاسيم و بطور کلي عناصر مفيد در آن مي باشد.

خاکستر درخت گردو چيست؟

خاکستر سوزاندن پوشش گياهي – چوب و ذغال سنگ است. همانطور که از نامش پيداست خاک مي باشد. بعد از اينکه چوب يا دغال سنگ سوزانده شد يک خاکستر از آن بدست مي آيد که سرشار از مواد معدني و عناصر مفيد است.

خاکستر در درخت گردو مي تواند اثرات عالي را به همراه داشته باشد که در ادامه مطلب به آنها مي پردازيم.

تاثير خاکستر در درخت گردو + مزايا

يکي از مهم ترين دلايل و فاکتورهاي مهم در رشد و بازدهي درخت گردو اهميت دادن به تغذيه و کود درست است. خاکستر داراي مواد آلي و مواد معدني مفيدي مي باشد که عناصر موجود در آن موجب تقويت و باردهي بهتر نهال گردو مي شود.

  • خاکستر داراي عناصر ارزشمندي مثل کلسيم – منيزيم و پتاسيم سه عنصر مهم و اساسي درخت گردو است.که استفاده از آن در زمان مناسب و بصورت درست و منظم مي تواند اثربخشي خوبي را بدنبال داشته باشد.
  • خاکستر در درخت گردو موجب کنترل ميزان اسيديته خاک مي شود

استفاده از خاکستر موجب مي شود تا ميزان اسيدي بودن و قليايي بودن خاک کنترل شود و اين بدليل وجود آهکي مي باشد که در خاک است. اين مواد جزو کودهاي ارگانيکي است که تاثير بالايي دارد و از طرفي بخوبي و به سرعت جذب خاک مي شود.

  • کنترل و دوري آفات و بيماري در درخت گردو

برخي از باغداران از وجود شپشک و کرم و برخي موجودات ريز ناراحت هستند و ميخواهند به روشي آنها را از بين ببرند علاوه بر مفيد بودن خاکستر خاک براي درخت گردو مي توان در از بين بردن آفات نيز موثر باشد.

چرا استفاده از خاکستر در درخت گردو بسيار توصيه مي شود

از مزايا خاکستر در درخت گردو گفتيم يکي از موارد بسيار مهمي که بايد گفته شود ميزان اسيديته بودن خاک است. اگر خاک خيلي اسيدي باشد ديگر مواد مغذي و مفيد را جذب خود نمي کند و در نهايت موجب نرسيدن مواد لازم و ضروري به خاک مي شود.

اگر خاک باغتان اسيديته است حتما سعي کنيد با خاکستر درخت گردو اين مشکل را برطرف کنيد.البته حتما خاک را قبل از استفاده از کود مورد بررسي و آزمايش قرار بدهيد.

معايب استفاده از خاکستر در درخت گردو

حالا از مزايا عالي خاکستر درخت گردو گفتيم آيا مي تواند معايب و ضرري براي درخت داشته باشد؟ بله اما وقتي که بصورت صحيح و در زمان نامناسب از خاکستر براي درخت گردو استفاده نکنيد.

البته بطور کلي در استفاده از هر نوع کودي بسيار توصيه شده است به زمان و نحوه و ميزان استفاده از آن توجه کنيد.

بهترين زمان مصرف کود در درخت گردو

اگر به زمان مصرف کود در درخت گردو اهميت ندهيد نه تنها براي درخت سودي به همراه نخواهد داشت و در باردهي موثر نيست بلکه موجب کاهش ميزان باردهي و ضرر رساندن به درخت گردو مي شود.

بهترين زمان کود خاکستر درخت گردو فصل بهار بوده قبل از اينکه درخت شکوفه بدهد و باردهي را آغاز کند.

حتما براي کسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد از اين سايت فرنسوي willemsefrance نيز کمک بگيريد.

 نکات مهم در استفاده از خاکستر درخت گردو

  1. نکته بسيار مهم اين است که حتما در هنگام کود دادن خاکستر در درخت گردو توجه به خشک بودن خاک داشته باشيد و در هنگام بارندگي از کوددهي خودداري کنيد.
  2. حتما قبل از اينکه از خاکستر درخت گردو استفاده کنيد توجه داشته باشيد که ميزان اسيدي بودن و قليايي بودن خاک (ph) را بررسي کنيد.

خاکستر داراي آهک مي باشد و اگر بصورت نادرستي استفاده شود مي تواند مضر باشد.

  • خاکستر را با کود تازه ترکيب نکنيد چرا که موجب مي شود تا نيتروژن بخوبي در خاک تشکيل نشود و جذب مواد آلي بخوبي صورت نگيرد.

چگونه خاکستر بسازيم

نوع خاکستر و کيفيت آن نيز بسيار اهميت دارد. بايستي براي استفاده از خاکستر تنها چوب ها سوخته شوند نه اينکه پلاستيک و لاستيک و .. نيز در آن وجود داشته باشد.اينگونه موجب کاهش عملکرد در درخت مي شود.

تهيه کردن خاکستر کار سخت و دشواري نيست. مي توانيد چوب را بسوزانيد و يا ذغال سنگ را سوزانده و بگذاريد بخوبي خنک شود.بعد از اينکه سرد شدند مي توانيد آنها را در کيسه هايي مناسب که مرطوب و خيس نباشند بريزيد.

به هيچ عنوان خاکستر درخت گردو را در جايي که خيس است و يا بارندگي وجود دارد نگذاريد.

چه شاخ و برگ هايي را براي تهيه خاکستر درخت گردو انتخاب کنم

در فصل بهار و پاييز شاخه ها بسيار بهتر مواد مغذي را جمع آوري مي کنند. شاخه هايي که بر روي زمين مي افتند را جمع آوري کرده و از آنها استفاده کنيد.

بهتر است از جمع آوري شاخه هايي که در کنار خيابان و جاده ها ريخته صرف نظر کنيد چون ممکن است گازهاي خروجي را به خود جذب کرده باشند و مضر باشد.

در نظرات باغداران و کشاورزان مشخص شده است که بهترين خاکستر از برگ درخت گردو مي باشد که ميزان عناصر بسيار عالي در آن وجود دارد.

کارشناسان نهالستان اکين نهال  در برحسب تحقيق و تجربه معتقد هستند  سعي کنيد از خاکستر خوب و باکيفيتي براي خاک درخت گردو خود استفاده کنيد تا اثربخشي خوبي را به همراه داشته باشد.

آيا مي دانستيد خاکستر سيگار جزو خاکسترهاي مفيد درخت گردو است!

سيگار براي بدن بسيار ضرر دارد و موجب آسيب رساندن به ريه ها مي شود اما وقتي ميسوزد و خاکستر مي شود مواد مضر آن از بين مي رود.استفاده از خاکستر سيگار هم مي تواند در ايمني سازي و تقويت خاک موثر باشد.

اما خب بدست آوردن مقدار زياد خاکستر سيگار سخت است و شايد اصلا نشدني باشد.البته مي توانيد براي گلدان هاي کوچکي که در خانه است از آنها استفاده کنيد.

خاکستر ذغال سنگ جزو خاکسترهاي بسيار عالي و مفيد مي باشد.داراي عناصر مفيد و بي نظيري است که توصيه مي کنيم از اين خاکسترها استفاده کنيد.اما باز هم تاکيد مي کنيم بهترين نوع خاکستر برگ درخت گردو مي باشد.

نتيجه گيري استفاده از خاکستر در درخت گردو

خاکستر در درخت گردو مي تواند تاثير عالي در ميزان باردهي داشته باشد و موجب تقويت نهال گردو شود.خاکستر داراي مواد معدني عالي و کلسيم و فسفر و نيتروژن و پتاسيم است که در مقاوم سازي درخت موثر است.

در اين مطلب بطور کامل مزايا و معايب استفاده از خاکستر در درخت گردو را بيان کرديم.باغداران و کشاورزان عزيز مي توانند در صورت خريد انواع نهال گردو و اطلاع از قيمت از نهالستان اکين نهال اقدام نمايند.

تمامي ارقام نهال گردو اکين نهال داراي کارت سلامت و گواهي بهداشت و قرنطنيه استاني مي باشد.مي توانيد خريد نهال گردو خود را بدوت واسطه و با تضمين قيمت و کيفيت انجام بدهيد.

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 239 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:38

يعد وقت الفراغ لدى الشباب في المجتمع من أهم القضايا التي يعتبر استخدامها الصحيح في المستقبل وشخصية الشباب في غاية الأهمية.

التخطيط لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

يعد وقت فراغ الشباب قضية مهمة يمكن اعتبارها مصدرًا للاعتراف بالشباب والهوية. سيكون للاستخدام الصحيح لوقت الفراغ تأثير إيجابي على حياة الفرد والمجتمع ، وسيؤدي الاستخدام غير السليم له إلى مشاكل وأضرار لا يمكن إصلاحها.

 

في حالة الشباب والمراهقين ، فإن استخدام وقت الفراغ مهم للغاية لأن شباب المستقبل متوافقون مع الوطن ومصيرهم مرتبط بمصير المجتمع. ازداد وقت الفراغ في مجتمع اليوم بسبب تقليص ساعات العمل الرسمية ، ولكل شخص بضع ساعات لاستخدامها حسب أفكاره ومرافقه وخطته.

 

لاحظ أنه في المجتمعات الصناعية ، يختلف وقت الفراغ عن "ساعات الفراغ" في المجتمعات التقليدية. وقت الفراغ المناسب يزيد من كفاءة العمل ومثل أي صناعة أخرى ، تم إنشاء "صناعات ترفيهية" لتنويع أوقات الفراغ. في هذا الصدد ، في هذا القسم من Namnak ، ندرس العوامل البشرية غير الداخلية للضرر الاجتماعي.

 

وقت فراغ الشباب

أوقات فراغ الشباب في مجتمع اليوم

نقاط مهمة حول أوقات الفراغ للشباب

 

موضوع مهم ومؤثر

 

تعتبر كيفية قضاء وقت الفراغ مصدر قلق دائم بين الشباب والمراهقين بسبب دخولهم المفاجئ في المجتمع وبالتالي زيادة احتمالية السلوكيات غير المتوازنة.نصف سكان بلدنا هم من الشباب الذين يمكنهم بناء الدولة بالتخطيط المناسب للطاقة. بكثرة وبكثافة. يمكن أن يؤدي تجاهل طاقة الشباب إلى انحرافات وأضرار اجتماعية.

 

لا ينبغي أن يقتصر الإثراء في أوقات الفراغ على برامج محدودة وهو أمر مهم للغاية. يجب أن يكون الملء الأمثل لأوقات الفراغ على جدول أعمال المجمعات الثقافية مثل المدارس وما إلى ذلك. ومن السمات البارزة لوقت الفراغ حرية الاختيار ونوع النشاط ؛ ومع ذلك ، يُسجل الآباء أطفالهم في فصول ترفيهية وفنية ورياضية وعسكرية وما إلى ذلك لملء وقت فراغ أطفالهم بعد نهاية المدرسة ، بغض النظر عن اهتماماتهم ، مما يجعل المراهقين والشباب غير مرحب بهم. رأي الناس غير الشباب أنفسهم لم يعد يعتبر وقت فراغ.

 

يتعين على الشباب في أوقات فراغهم اتخاذ قرارات لملئه بأنفسهم ، وإلا خلال الصيف ، بسبب عدم وجود خطط لإثراء البطالة لديهم ، سيزداد معدل الجريمة وسوء السلوك الاجتماعي بين الشباب.

 

تساعد المرافقة مع الأصدقاء السيئين في إحداث الشذوذ وتقييد الشباب لتعليمهم والبحث عن دخل مزيف وغير مشروع لأنفسهم ، لذا فإن وقت الفراغ الذي كان من الممكن أن يؤدي إلى تقدمهم وتقدمهم سيؤدي إلى خرابهم وسقوطهم.

أهمية التخطيط الترفيهي للمراهقين والشباب

 

 

العوامل البيئية للأضرار الاجتماعية للشباب

 

هناك فئتان فعالتان في إحداث ضرر اجتماعي ، الفئة الأولى: النمو السكاني ، وعدم الاستقرار الاجتماعي ، والبطالة ، والتضخم والفقر ، والفئة الثانية: الأسرة ، والبيئة المدرسية ، ومجموعة الأقران.

 

 

 

أسباب الأسرة

 

المؤسسة الاجتماعية الأولى التي تلبي الاحتياجات الأساسية والحيوية للإنسان هي الأسرة لأن جميع الناس يتأثرون بأفكار وأفكار وسلوكيات أفراد أسرهم بعد الولادة ، لذلك فإن الأسرة هي المؤسسة الأولى التي تؤثر على عملية السلوك. للعيوب الأسرية تأثير سلبي على الإنسان وتعرضه للاختلال.

 

تعليم

 

العوامل التي تؤثر على التكيف والتنشئة الاجتماعية للمراهقين والشباب هي نوعية التعليم والنجاح أو الفشل في التعليم والدورات التدريبية. الطالب المنتظم في المدرسة والناجح في العملية التعليمية سيكون أقل ضعفًا.

 

ترفيه الشباب

اثر التعليم على الاضرار الاجتماعية للشباب

 

الأقران

 

العامل الآخر الذي يسبب الأذى الاجتماعي هو الارتباط بأصدقاء سيئين. إن الميل إلى تكوين صداقات سيئة ، والذي يمكن أن يؤدي إلى ارتكاب مخالفات ، يرجع إلى حقيقة أن بعض العائلات تهمل أطفالها وتوفر الأرضية للميل إلى تكوين صداقات سيئة. المراهقون الضعفاء وغير المصحوبين بذويهم ، وفي بعض الحالات يكون المراهقون ذوو الوالد الوحيد أكثر عرضة من غيرهم من المراهقين.

 

يؤدي تغيير القاعدة العاطفية للعائلة إلى أقرانها إلى استسلام هؤلاء الأشخاص لمطالبهم بقبول أصدقائهم. ضغط الأقران ووجود أصدقاء سيئين يتسبب في ارتكاب الأشخاص للجرائم وفي هذه الحالة يستمع الناس أكثر من الأصدقاء. الآباء.

 

 

أزمة الهوية الشبابية

 

 

 

كانت مؤسسة الأسرة تعمل بشكل أكثر فاعلية في الماضي مما تفعله اليوم. واليوم للأسف ضعفت لغة الحوار والتفاهم بين المراهقين وأولياء الأمور ولا يوجد جسر بينهم بسبب الخلافات الجسيمة بين الجيلين القديم والجديد.

 

عندما يخضع المراهقون لتغييرات جسدية ، فإنهم يبحثون أيضًا عن هويتهم ؛ في هذا الوقت ، يجب على الأسرة والتعليم أن يلعبوا دورهم بشكل صحيح وأن يعدوا منصة مناسبة لتحديد المراهقين والشباب حتى لا يواجهوا أزمة هوية.

 

أزمة الهوية الشبابية

منع أزمة الهوية الشبابية

 

عدم المساواة الاجتماعية

 

ومن الأسباب التي تسبب الإحباط والفشل لدى الشباب والمراهقين وتؤدي إلى غضبهم هو أن فرص التعليم والتوظيف والزواج والرفاهية والمرافق الترفيهية. . . نظرًا لمحدودية الموارد ، وعدم القدرة على تنفيذ إدارة شاملة ، ولم يكن الافتقار إلى التوزيع العادل والفعال متاحًا على قدم المساواة لجميع الشباب ، وظلت احتياجات بعض الشباب في المجتمع دون إجابة.

 

هؤلاء الشباب الذين يواجهون هذه الإحباطات في المجتمع ليس لديهم مكان للتنفيس عن غضبهم وطاقاتهم المدمرة التي سببها الفشل. الشاب الذي لا يستطيع التنفيس عن غضبه يجب أن ينفيس عن ذلك.

 

حضاره

 

من العوامل الأخرى التي تؤثر على شخصية الإنسان هي الثقافة ، لأنه بعد الطفولة يوضع الإنسان في مسار التيارات الثقافية ، ويؤدي تأثير ثقافة المجتمع إلى تغيير في الشخصية والسلوكيات الطبيعية والشاذة ، ويجب على المراهقين اتباع العادات والتقاليد الدينية والأخلاقية تعرف عليهم وتقبلهم.

 

من العوامل التي تسبب الضيق والقلق لدى الإنسان وتخلق مجمعات نفسية وتناقضات داخلية فيه وتخرجه من مجرى التصرف ورد الفعل الطبيعي ، هي المواقف العصيبة وغير الملائمة ومشاعر الحرمان المختلفة.

 

تعتبر التطورات الثقافية والاجتماعية والتكنولوجية من بين العوامل التي تخفض معنويات الناس وتعطل عملية التنشئة الاجتماعية. إذا انتشر نمط منحرف في المجتمع وأصبح ثقافة المجتمع ، فيمكن أن يصبح داخليًا وتطبيعًا في وجود الشباب.

 

للمعتقدات الدينية والثقافة الأخلاقية في المجتمع دور كبير في صحة السلوك البشري والعلاقات ومنع التشويه ، ووجود الثقافة المبتذلة وغير الأخلاقية عامل مهم في تضليل الفرد.

العوامل المؤثرة في شخصية وسلوك الشباب

 

وسائط

 

المؤسسة الثالثة المؤثرة في تنمية شخصية الأفراد هي وسائل الإعلام التي تلعب دورًا رئيسيًا في توعية المراهقين ، فقد تطورت وسائل الإعلام وتطورت كثيرًا ، والتي على الرغم من مزاياها العديدة ، إلا أن لها عيوبًا أيضًا.

 

تقوم وسائل الإعلام بعرض مشاهد قبيحة وغير تقليدية وصور عنيفة وتصوير الحيل الإجرامية في الأفلام في ألعاب الكمبيوتر المثيرة والمحفزة والصحافة وشبكات التلفزيون والإنترنت على المستخدمين وخاصة الشباب والشباب يتأثرون سلبًا وميلهم لارتكاب غير طبيعي. يزيد الأفعال.

 

تلفزيون الإعلام والثقافة قادر على تزويد الجمهور بفرصة رؤية احتياجاتهم مرة أخرى والانخراط في شيء ما كانوا يتجنبونه دائمًا. يمكن للتلفزيون أن يغير الطريقة التي ينظر بها الشباب والمراهقون إلى أوقات الفراغ.

اضرار الشباب الترفيهية والاجتماعية

 

إذا كان لدى المراهقين وقت فراغ غير مخطط له بعد إغلاق الفصول الدراسية والانتهاء من الاختبارات ، يتم توفير موقف مؤلم لهم ، فهم غير ملمين بمساحة البرامج اللامنهجية المفيدة.

 

يجب إثراء أوقات فراغ الشباب والمراهقين لمنع الضرر الاجتماعي. لذلك ، يجب توفير وسائل ترفيه صحية ومرافق لقضاء وإثراء أوقات الفراغ للمراهقين والشباب.

 

الميل إلى الاتصال الافتراضي غير مناسب تمامًا لاستنزاف الإثارة وقضاء الوقت. لا يوجد مكان للعالم الحقيقي للتنفيس عن هذه المشاعر ، فإذا أمضى الناس وقتهم في علاقات افتراضية ، فسيقل تفاعلهم مع الآخرين في مكان العمل والعائلة. تزيد العلاقات الافتراضية من انحرافات الناس عن نقاط ضعف الغد. إذا كان التفاعل مباشرًا ، يكون الضرر الاجتماعي أقل.

 

التواصل الافتراضي للشباب

امتلاء أوقات فراغ الشباب بالفضاء السيبراني

 

الترفيه قضية متعددة الأبعاد ترتبط ارتباطًا مباشرًا بالقضايا الاقتصادية والثقافية. إن التخفيف من الملل والمتعة والتسلية وإتاحة إمكانية رفع مستوى المعلومات والمشاركة الاجتماعية المجانية وتنمية المواهب تلعب دورًا رئيسيًا في الترفيه.

 

تشمل التطبيقات الترفيهية التجديد ، وتجنب ملل الحياة اليومية ، والهروب من المهام المتكررة المفروضة ، وإصلاح المشاكل العصبية التي تسببها حياة الآلة ، واكتساب الحيوية ، وإشباع الرغبات العدوانية للناس وتقوية العواطف.

المؤسسات الاجتماعية وترفيه الشباب

 

تلعب الأسرة دورًا مهمًا للغاية في قضاء وقت الفراغ لأن كل شخص يقضي ساعات طويلة في المنزل في الراحة ، وتناول الطعام ، والاسترخاء ، والتحدث مع أفراد الأسرة الآخرين ، والدراسة ، واللعب ، وما إلى ذلك. تتأثر بها وتؤثر عليها أيضًا.

 

على سبيل المثال ، تؤثر ظروف عمل أفراد الأسرة على الطريقة التي يقضون بها أوقات فراغهم ، وإذا عاد أفراد الأسرة إلى المنزل بعد يوم شاق ، فلا يمكنهم أن يكونوا مبدعين ونشطين ومليئين بالعاطفة في المنزل.

 

وقت الفراغ مع العائلة

دور المؤسسات الاجتماعية في ملء أوقات فراغ الشباب

 

المدرسة:

 

يعد تطوير مهارات أوقات الفراغ لدى الطلاب أحد الأدوار المهمة الموكلة للمؤسسات التعليمية في المجتمعات المتقدمة ، ويمكن للجامعات أيضًا تشجيع الأفراد على تعلم المهارات الفنية والترفيهية والعلمية.

 

في مرحلة التخرج ، من الضروري الانتباه إلى مدى ملاءمة هذه المهارات مع ظروف الأفراد ومرافقهم ، حيث يمكن للجامعات تنفيذ الأنشطة اللامنهجية على نطاق أوسع من خلال الجمعيات الطلابية.

 

المراكز الدينية:

 

تلعب المعتقدات الدينية للأفراد وحرمة الشؤون الدينية والتعلق العاطفي للأفراد بهذه الأمور دورًا مهمًا في كيفية قضاء أوقات فراغهم. يمكن لهذه المراكز أن تساعد الشباب من خلال تأثيرهم الروحي على عقول وعقول الشباب حتى يتمكنوا من قضاء أوقات فراغهم بشكل صحيح ومناسب.

 

الحكومي:

 

تلعب الحكومات دورًا خاصًا في التخطيط لتحسين وقت الفراغ وإثراء أوقات الفراغ ، بالنظر إلى سلطاتها ومواردها الهائلة.

 

الأضرار الاجتماعية للشباب

تخطيط المؤسسات الاجتماعية لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

تتزايد العلل الاجتماعية في المجتمع مع زيادة أوقات الفراغ غير المخطط لها والإجازات غير المستهدفة ، لذا فإن التخطيط لزيادة إنتاجية أوقات الفراغ مهم للغاية.

 

الشباب لديهم مطالب مختلفة من آبائهم حول كيفية قضاء أوقات فراغهم. بعض الآباء لا يفهمون هذه المطالب بسبب اختلاف السن ومتطلباتها.

 

الشباب ، بالإضافة إلى وجود احتياجات بيولوجية أساسية ، مثل الحاجة إلى الحب ، والحاجة إلى معنى في الحياة ، والحاجة إلى الانتماء إلى مجموعة متجانسة ، والحاجة إلى الأمان ، والحاجة إلى الشعور بالتقدير والنجاح ، الحاجة إلى الابتكار ، والحاجة إلى التعاطف والتعاطف ، والحاجة إلى الشعور بالكمال والتميز والتقدم ، وضرورة قبول مجموعة الأقران ، وضرورة التعرف على القيم الأخلاقية التي تضعهم في مكان نفسي خاص ، الظروف السلوكية والفكرية والخيالية والعاطفية.

 

في بعض الأحيان ، قد يتعرض الشباب لضغوط من التوترات الداخلية ، غير قادرين على التحكم في أنفسهم ، وينجذبون إلى سلوكيات غير طبيعية وأضرار اجتماعية. أعطوا الطرق الصحيحة لتحقيق الهدف. من أجل التنمية الاجتماعية للشباب ، من الضروري الانتباه إلى الهيكلية الخارجية عوامل ارتباط الشباب بالمدرسة والأسرة والمجتمع.

منبع :

 

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://anieh.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=SheenaBonilla1

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-135

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=553443

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://anieh.com/

https://git.isis.vanderbilt.edu/SheenaBonilla1

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:SheenaBonilla1

 
 

 http://s.ecmaps.de/BWZ5c

https://cutt.ly/qOhRJAX

https://clck.ru/aqb4E

https://tinyurl.com/2p999kvj

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 143 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:23

رابط USB يا USB Interface

رابط USB يا USB Interface در دستگاه هاي ضبط کننده يکي از رايجترين رابط هاي ديجيتال است که تقريبا همه به واسطه استفاده گسترده از آن در سيستم هاي کامپيوتري با آن آشنا هستند.

رابط USB در دستگاه هاي ضبط کننده چه وظايفي دارد؟

در دستگاه هاي DVR و NVR رابطه USB معمولا دو وظيفه مهم دارد:

 

وظيفه اول:

اتصال مووس دستگاه از طريق رابط و استفاده از آن است. استفاده از کنترل از راه دور در دستگاه هاي DVR به واسطه پيچيدگي منوها تقريبا منسوخ شده و بهترين روش کار کردن با دستگاه از طريق مووس است. اين مووس چه سيمي باشد، چه بيسيم بايد آن را از طريق رابط USB به دستگاه متصل کرد.

 

وظيفه دوم:

دريافت اطلاعات از دستگاه و گرفتن پشتيبان از تصاوير داخل دستگاه است. بهترين روش خارج کردن تصاوير از داخل دستگاه متصل کردن يک حافظه خارجي (Flash Card) به دستگاه و خارج کردن اطلاعات از اين طريق است.

 

رابط USB چه مشخصاتي دارد؟

مشخصاتي که معمولا در سيستم هاي مداربسته هايک ويژن بيشتر اهميت دارد تعداد رابط و نوع رابط هستند. دستگاه هاي DVR معمولا حداقل 2 رابط USB دارند. يکي براي اتصال مووس و ديگري براي اتصال حافظه. بيشتر بودن تعداد رابط ممکن است در شرايط خاص به شما کمک کند. نوع رابط هاي UBS را معمولا از طريق ورژن آنها نشان مي دهند. USBهاي امروزي معمولا ورژن 2.0 يا 3.0 هستند.

از آنجا که درايور ورژن 3.0 USB گران قيمت تر است قرار دادن آن براي توليد کننده هزينه بر خواهد شد. معمولا در دستگاه هاي ضبط کننده USB که قرار است مووس به آن متصل شود را از نوع 2.0 انتخاب مي کنند و در صورت امکان USB پشتيبان گيري را به صورت نوع 3.0. ورژن سوم USB سرعت به مراتب بهتري براي انتقال اطلاعات دارد پس در صورتي که دستگاه به آن مجهز باشد سرعت پشتيبان گيري شما بهتر خواهد بود. اطلاعات مرتبط با رابط هاي USB هر دستگاه در کاتالوگ آن نوشته شده است.

  1. https://hiktejarat.com/product/nx-hd2530-i2/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-دام-هايک-ويژ-30/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-دام-هايک-ويژ-28/
  1. https://hiktejarat.com/product/ds-2cd2663g0-izs/

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 431 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:34

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سري‌هاي جديد DELL EMC موسوم به Unity XT، آرايه هاي ذخيره ساز به ميزان 2 برابر داراي IOPS بيشتر، فضاي رم بيشتر و 50% درايو بيشتر نسبت به سري هاي قبلي خود دارا مي باشد.

 در بخش تکنولوژي خبرگزاري ايلنا  گزارش جامعي در ارتباط با مقايسه مدل هاي ذخيره ساز ها بيان شده است . اين ذخيره سازهاي All Flash و Hybrid با داشتن کنترلرهاي Dual Active و ويژگي هاي Enterprise به نحوي طراحي شده اند که عملکرد خوبي داشته باشند و data reduction يا تقليل داده را به ميزان 5 برابر بهينه نموده و موجب ساده سازي اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماري

ذخيره سازهاي unity xt به دليل دارا بودن پردازنده هاي قدرتمند خانواده intel Xeon، يک معماري يکپارچه براي بلاک، فايل و Virtual Volume ها همراه با پشتيباني همزمان از پروتکل هاي Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم مي کنند. هر يک از اين ذخيره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبراي back end دستگاه و از يک معماري چند هسته اي بهره مي برند تا بهترين عملکرد از لحاظ کارايي و عملکرد را ارائه کنند. هم چنين با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) مي توان فضاي ذخيره سازي را افزايش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فيزيکي

 جهت اطلاع بيشتر در ارتباط با مشخصات فني و مشاوره فروش با کارشناسان واحد فروش رسيس در ارتباط باشيد .

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:04

دوربين ضد انفجار هايک ويژن

در اين مقاله قصد داريم تا دوربين ضد انفجار هايک ويژن را از منظر عملکرد ضد انفجاري، راحتي نصب و فرايند توليد آن مورد بررسي قرار دهيم. از آنجايي که طراحي دوربين هاي مداربسته ضد انفجار مشابه هم است، در اين مطلب طراحي دوربين هايک ويژن را به عنوان مثال مورد معرفي و بررسي قرار مي دهيم. در برخي از مشاغل خاص مانند معادن زغال سنگ، سکوهاي استخراج نفت، کارخانه هاي شيميايي، کارخانه هاي نساجي و …، امکان وقوع انفجار وجود دارد. کارخانه هاي توليدي صنايع فوق به عنوان مکان هايي خطرناک با ريسک بالاي وقوع انفجار محسوب مي شوند. انفجار در سايت هاي فوق به دليل وجود سه عامل زير اتفاق مي افتد:

  • گرما يا حرارت( بر اثر جرقه هاي الکتريکي يا آتش)
  • انواع سوخت هاي فسيلي
  • اکسيژن

هنگامي که سه عامل فوق همسو مي شوند و مخلوط اکسيژن و سوخت به سطح بالايي مي رسد، وقوع انفجار امري حتمي و اجتناب ناپذير خواهد بود. بنابراين، براي جلوگيري از وقوع انفجار، بايد اقدامات لازم براي جلوگيري از اين سه عامل صورت گيرد. براي چنين محيط هايي سيستم نظارت تصويري بايد مطابق با قوانين و استانداردهاي موجود طراحي گردد تا اطمينان حاصل شود که انفجار در آنها رخ نمي دهد. به عنوان مثال براي دوربين هاي مداربسته ضد انفجار از يک محفظه ضد انفجار استفاده مي گردد.

رايج ترين نوع دوربين ضد انفجار نوع ضد حريق آن است. دستگاه هاي ضد حريق با يک محفظه ضد انفجار تجهيز شده و با علامت “d” بر روي آنها مشخص مي گردند. اين محفظه مي بايست قادر به مقاومت در برابر فشار انفجار بوده و از گسترش انفجار به محيط اطراف جلوگيري نمايد. عوامل ايجاد کننده انفجار(اکسيژن، حرارت و …) همراه با ورود و خروج هوا به محفظه دستگاه وارد مي شوند. چنانچه دوربين مداربسته ضد انفجار توليد گرما و جرقه هاي الکتريکي نمايد، با مخلوط شدن و برخورد با اين عوامل منجر به ايجاد انفجار مي گردد. به همين خاطر از محفظه براي آنها استفاده مي گردد. از سوي ديگر، محفظه بايد کاملا بدون درز باشد تا از نفوذ شعله هاي آتش نيز جلوگيري شود. بنابراين، محفظه ها از جنسي محکم (مقاوم در برابر انفجار داخلي) و بدون درز (بدون خطر گسترش شعله) ساخته مي شوند.

 

 

کاربرد هاي دوربين مداربسته ضد انفجار هايک ويژن

 

دوربين هاي ضد انفجار هايک ويژن از جنس فولاد ضد زنگ درجه 304 يا 316L ساخته شده اند و بسيار مستحکم و استاندارد هستند. اين دوربين ها داراي چندين گواهينامه ضد انفجار معتبر مانند ATEX و IECEx و گواهينامه ضدزنگ و خوردگي C5-M و NEMA 4X هستند. در طول فرآيند توليد محصول، هر مرحله تحت کنترل دقيق است تا حداکثر کيفيت محصول تضمين شود. دوربين هاي ضد انفجار هايک ويژن به طور گسترده اي در پالايشگاه هاي نفت، کارخانه هاي شيميايي، پمپ هاي بنزين، ايستگاه هاي گاز، کارخانه هاي توليد فولاد و … مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

  • بهره مندي از تکنولوژي Darkfighter

دوربين ضد انفجار هايک ويژن از تکنولوژي Darkfighter هايک ويژن بهره مي برد. اين دوربين ها مي توانند در حداقل نور موجود (براي مثال برابر با 0.005Lux در حالت تصويربرداري رنگي و 0.0005Lux در حالت B/W) تصاويري با وضوح بالا و رنگ هاي واقعي به نمايش بگذارند. اين سري از دوربين ها همچنين مجهز به لنزهاي 2 و 4 مگاپيکسلي (چيپ تصوير CMOS progressive scan)، تکنولوژي Triple Stream، فنااوري کاهش نويز 3D DNR و 120dB WDR هستند.

 

  • بهره مندي از تکنولوژي H.265+

با توجه به اينکه اين دوربين ها از جديدترين فناوري فشرده سازي تصاوير يعني H.265+ هايک ويژن پشتيباني مي کنند شاهد کاهش چشمگيري در نرخ بيت ريت و در نتيجه افزايش صرفه جويي در مصرف پهناي باند و هزينه هاي مربوط به فضاي ذخيره سازي خواهيم بود. الگوريتم هوشمند H.265+ هايک ويژن که توسط هايک ويژن طراحي شده است، يک تکنولوژي رمزگذاري پيشرفته است که بر اساس استاندارد H.265 / HEVC (Video Encoding High Efficiency) براي سيستم هاي مداربسته ساخته شده است.

 

  • استحکام بالا

جنس محفظه از استيل يا فولاد ضد زنگ است و در ابعاد 304/316L بدون وجود هيچ گونه درزي ساخته شده است. ضخامت فولاد ديواره محفظه بيش از 3.5 ميلي متر است. مقاومت محفظه در برابر فشار 1.5 برابر حداکثر فشار انفجاري داخلي است به همين سبب در صورت وقوع انفجار شاهد هيچگونه دفرمه شدن و تغيير شکلي نخواهيد بود. شکل ظاهري محفظه را مي توانيد در شکل زير ببينيد.

 

 

 

  • طراحي بي نظير

با توجه به محدوديت هاي موجود در ساخت، نصب، نگهداري و … محفظه ها تنها از فولاد ضد زنگ ساخته نشده اند، بلکه شامل عناصر تشکيل دهنده ديگر نيز مي باشند. بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که درزهاي موجود بين صفحات به طور بالقوه مي توانند مسيري براي نفوذ آتش به بيرون از محفظه باشند. به صفحاتي که به وسيله مفصل ها به هم متصل مي شوند صفحات مجاور گفته مي شود و اتصالات بين اين صفحات را  اصطلاحا گپ مي نامند. صفحات مجاور متصل شونده در محصولات ضد انفجار کنوني هاي ويژن از نوع سيلندري است. و جنس مفصل هاي اتصال دهنده آنها نيز از جنس نوعي ماده سيماني است تا به اندازه کافي مقاوم در برابر شعله باشد.

 

 

 

طراحي اين محفظه کاملا بنا بر استانداردهاي زير است:

  • استاندارد IEC 60079-0: 2011 Explosive atmospheres –Part 0: حفاظت از تجهيزات-موارد عمومي
  • استاندارد IEC 60079-1: 2014 Explosive+atmospheres- Part 1: حفاظت از تجهيزات توسط محفظه ضد حريق “d”
  • استاندارد IEC 60079-31: 2013 Explosive atmospheres –Part 31: حفاظت از تجهيزات توسط محفظه ضد گرد و غبار “t”
  • استاندارد EN 60079-0: 2012 Explosive atmospheres –Part 0: حفاظت از تجهيزات-موارد عمومي
  • استاندارد EN 60079-1: 2014 Explosive + atmospheres- Part 1: حفاظت از تجهيزات توسط محفظه ضد حريق “d”
  • استاندارد EN 60079-31: 2014 Explosive atmospheres –Part 31: حفاظت از تجهيزات توسط محفظه ضد گرد و غبار “t”

 

  • اتصال کابلي مناسب و نصب آسان

سيم کشي يکپارچه مطابق با استاندارد IEC 60079-0: 2011 EN 60079-0: 2012، IEC 60079-1: 2014 EN 60079-1: 2014 و IEC 60079-31: 2013 EN 60079-31: 2014 است. در مقايسه با ساير محصولات مشابه، اين نحوه سيم کشي داخلي کار نصب را راحت تر کرده است زيرا کاربران مجبور نيستند داخل لوله را با گچ ضد حريق پر کنند و مستقيما کابل ها را از داخل لوله رد کرده و جعبه برق يا لوله فولادي گالوانيزه متصل مي کنند مراحل کار در شکل زير نشان داده شده است.

 

  • براکت نصب

براکت مخصوص نصب از فولاد ضد زنگ با ابعاد 304 / 316L  ساخته شده است و تا پنج برابر وزن دوربين را تحمل مي کند. کاربران مي توانند ابتدا بر روي زمين براکت را به دوربين متصل کرده و سپس هر دوي آنها را به پايه که قبلا بر روي ديوار نصب شده است، متصل کنند. اين طراحي باعث مي شود کار نصب راحت تر باشد و يک نفر نيز به تنهايي قادر به انجام کل کار باشد. تصوير زير را مراحل نصب را نشان مي دهد. نصب را مي توان در سه مرحله تکميل کرد.

 

 

 

  • استفاده از طناب براي ايمني بيشتر

طناب ايمني از براکت به دوربين وصل مي شود و مي تواند مانع از افتادن دوربين در شرايط پيش بيني نشده شود.

 

 

 

فرآيند توليد و طراحي

از انتخاب مواد تا مراحل اسمبلينگ و  مونتاژ، 6 روش اصلي در طول فرآيند توليد وجود دارد:

  1. انتخاب مواد: فقط از جنس فولاد ضدزنگ يا استيل که در آزمون کيفيت موفق بوده
  2. قالب گيري: برش و قالب گيري دقيق
  3. جوشکاري: فن آوري جوشکاري مبتني بر اتوماسيون کيفيت جوشکاري
  4. پرداخت: با استفاده از حرارت برآمدگي هاي حاصل از جوشکاري را از بين مي برد.
  5. تراشکاري: صيقل دادن قطعات با تراش CNC
  6. بازرسي کيفي محصولات: کيفيت محصولات پرداخت شده براي بهبود عملکرد محصول بررسي مي شود.
  7. https://tiamcctv.com/product/hr901-af-42n/
  8. https://tiamcctv.com/product/ipc-d640h-z/
  9. https://tiamcctv.com/product/nx-dvr104-k4/
  10. https://tiamcctv.com/product/nx-hd2230-i2/
دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 525 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:22

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:22

ارائه طرح ارتقاي سطح آموزشي دانشگاه آزاد بر اساس متاورس

هشت تيم استارتاپ محصولات خود را در رويداد حسابداري و مالي ارائه کردند که از فروش آنلاين گرفته تا تبديل يک دانشگاه آزاد به يک دانشگاه دگرگون کننده بود.

 

به گزارش ايسنا، در اين رويداد که رويکرد مالي و حسابداري را که امروز به صورت آنلاين صورت گرفت، 8 تيم استارتاپ محصولات خود را ارائه کردند.

 

يکي از اين استارتاپ ها که نسل جديد بازار معاملات آنلاين را معرفي کرد، موفق به بستن قرارداد با مرکز نوآوري دانشگاه شد. محصولات ? تيم ديگر به قرار زير است:

 

ارائه خدمات حسابداري يکپارچه

 

روه الله زنيا يکي از محققان اين طرح در اين مورد مي گويد: يکي از چالش هاي بنگاه هاي کوچک و متوسط، نبود زيرساخت هاي کافي براي استخدام نيروي انساني پاره وقت و تمام وقت است و از سوي ديگر پراکنده شدن جغرافيايي مشتريان يکي از چالش هاي حسابرسان است.

 

وي ادامه داد: براي حل اين چالش يک بستر يکپارچه نظارتي ارائه مي دهيم که از يک سو مشتريان گزارش هاي حسابرسي خود را ارائه مي دهند و از سوي ديگر مشاوران گزارش هاي ارائه شده را دريافت مي کنند و خدمات لازم را در اختيار آنها قرار مي دهند.

 

نرم افزار حسابداري هوشمند

 

مهرشاد افشاري يکي از پژوهشگران اين طرح با اشاره به مشکلات موجود در حوزه حسابداري گفت: عدم مديريت زمان، تاخير در ارائه گزارش حسابرسي، محدوديت شغلي، عدم آگاهي کافي و هزينه بالاي آرشيو از جمله چالش هاي اين حوزه براي غلبه بر اين مشکلات است. نرم افزار حسابداري هوشمند را معرفي کردهايم.

 

وي کاهش خطاي انساني، امکان انجام تمام خدمات رايانه اي و بررسي و ارائه گزارش ها را از مزاياي اين نرم افزار ذکر کرد.

منبع :  https://daneshjoin.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b7%d8%ad-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2/

 

https://sketchfab.com/LeviGross5

https://gab.com/LeviGross5

https://www.allnumis.com/user/profile/levigross5

https://list.ly/levigross5/

https://500px.com/p/levigross5?view=photos

https://www.ulule.com/levigross5/#/projects/followed

https://8tracks.com/levigross5

https://www.goodreads.com/user/show/145268141-levi

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sGF9ihmUcqSXCtjYRsZi3w

https://www.cplusplus.com/user/LeviGross5/

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 495 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:01

از موسيقي سنتي ايراني تا راک امريکايي همه در اسپايتفاي

z3_bulz.jpg
 

اسپاتيفاي ميتونه از پس هر سليقه موسيقي اي بربياد .تنها با چند کليک ميتونيد هر اهنگي که ميخوايد رو گوش بدين ، دانلود کنيد و حتي پلي ليست بسازين و براي دوستاتون بفرستين .

 

رتبه‌ي 1#  بهترين سرويس‌هاي استريم موزيک

 

استريم موزيک و پادکست با اشتراک پريميوم اسپاتيفاي

 

  بيش از 70 ميليون موزيک

+ بيش از ? ميليون اپيزود پادکست

 

همين الان اسپاتيفاي ات رو پريميوم کن

اين‌روزها ديگه کسي رو نمي‌شه پيدا کرد که اسم اسپاتيفاي به گوشش نخورده باشه يا ازش استفاده نکرده باشه!

اين سرويس شاهکار هر چه که يک موزيک‌باز بهش احتياج داره تو خودش جا داده!

 

پلي‌ليست‌هاي متنوع، راديوهاي هوشمند، پادکست‌هاي فارسي و انگليسي، و...

 

??? ميليون کاربر و بيش از ?? ميليون قطعه موزيک!

و اين تنها بخش کوچکي از عظمت امپراطوري اسپاتيفاي هستش...

در کنار آرشيو عظيم و بي‌رقيب موزيک‌هاي اسپاتيفاي، يک ويژگي خيلي جذابي که اين سرويس رو از تمام رقبا متمايز مي‌کنه پيشنهاد موزيک‌هاي مشابه با کمک هوش مصنوعيه؛

 

به اين شکل که شما اگه از يک موزيک خوشتون اومده باشه، کافيه با انتخاب Radio Station، يک راديوي نان‌استاپ از تمام موزيک‌هايي که مشابهش هستند رو بشنويد!

 

ويژگي‌هاي اشتراک پريميوم Spotify:

• آرشيوي به بزرگي 70 ميليون قطعه موسيقي

• قابليت دانلود و پخش آفلاين

• استريم و دانلود با کيفيت Ultra High

• بيش از 2.2 ميليون اپيزود Podcast فارسي و خارجي

• بيش از ? ميليارد PlayList

• هوش مصنوعي پيشنهاد موزيک

• حذف تبليغات مزاحم

• قابليت جست‌جو با استفاده از Lyric

• دسترسي نامحدود به پلي‌ليست‌ها و آلبوم‌ها

• همگام‌سازي با دستيار صوتي گوشي شما

• و...

 

ديگه وقتشه که به‌جاي دانلود موزيک از روبات‌هاي تلگرام و سايت‌هاي ايراني، از خفن‌ترين و کامل‌ترين منبع موزيک جهان استفاده کني...!

.

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 444 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 13:58

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:50

توسعه دهندگان چه کساني هستند؟

 

تصور کنيد که کاربر صفحه جديدي را در مرورگر باز کند، آدرس سايت مورد نظر را در نوار آدرس وارد کند، کليد Enter را فشار دهد؛ سايت به سرعت باز مي شود و قالب سايت و طراحي گرافيک توجه مردم را به خود جلب مي کند. صفحه باز معمولاً ساختار استاندارد و تصاوير قابل توجهي دارد. در واقع توسعه دهندگان وب مسئول توليد و ايجاد يک محصول با کيفيت با تجربه کاربر دلپذير هستند.

 

در ژانويه ???? بيش از ??? ميليارد وب سايت در سراسر جهان ايجاد شد و اين تعداد همچنان رو به رشد است. بنابراين امنيت شغلي قوي براي توسعه دهندگان وب و در واقع افراد فعال در کدنويسي، ساخت، تجزيه و تحليل و نگهداري صفحات وب وجود دارد. در دنياي رقابتي امروز، وب سايت ها يکي از حياتي ترين اجزاي هر کسب و کار هستند. با توجه به اينکه روندها و الگوهاي توسعه وب به سرعت و سريع در حال تغيير هستند، در حال حاضر کمبود فرصت هاي شغلي براي توسعه دهندگان وجود ندارد.

 

سوال اصلي که در اين مرحله مطرح مي شود اين است که چه نوع توسعه شغلي و آموزش هايي در حوزه توسعه وب بهتر است؟ با نگاه کردن به سايت هاي شغلي يا بررسي دوره هاي آموزشي آنلاين موجود در اينترنت، مشخص مي شود که برنامه هاي کاري در حوزه توسعه وب به سه دسته اصلي Front-End، Back-End و Full Stack تقسيم مي شوند.

 

مردم مي توانند گيج و مطمئن نيستيد که کدام راه براي رفتن زماني که آنها شروع به يادگيري HTML، جاوا اسکريپت، و يا پايتون. بنابراين نياز به جدا کردن و نگاه کردن به هر يک از اين سه مقوله در زمينه توسعه وب وجود دارد که در زير به آن بحث خواهد شد.

توسعه دهنده Front-End کيست؟

 

اين بخش از مقاله توسعه دهنده جلو پايان، Backend، و Full Stack به اين سوال پاسخ مي دهد: توسعه دهنده پايان جلو کيست؟ ظاهر و بيروني يک سايت بخشي است که کاربران با آن تعامل دارند. هر چيزي که در وب مي بينيد، از فونت ها و رنگ ها گرفته تا منوها و لغزنده هاي کشويي، ترکيبي از CSS، HTML، و جاوا اسکريپت است. اين اجزاي بصري که مي توانند به عنوان بخشي از 'تجربه کاربر' در نظر گرفته شوند، توسط يک 'مرورگر وب' بر روي سيستم کاربر کنترل مي شوند.

http://jobs.ict-edu.uk/user/anahardy4/

http://ict-edu.uk/user/anahardy4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=d9a2ddf5-3a5a-4d9f-ac08-acd84190d9c0

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://sabzlea.ir/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=AnaHardy4

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-50

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:AnaHardy4

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://sabzlea.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:AnaHardy4

https://git.isis.vanderbilt.edu/AnaHardy4

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 179 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:03

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasshashtom بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:09

لینک دوستان

خبرنامه